sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Iarna pe ulite- Peste Vale

Intri in Sercaia dinspre Făgăraş. Pe drumul vechi. E iarna si ninge.Pe stradă nici ţipenie de om. Doar noi. Eu şi Tudor. Casele par mohorâte sub zăpadă.Tudor roşu în obraji înveseleşte peisajul . E vesel, doar e la Sercaia..


Mergem mai departe. La Nuta lui Petre Călin la poartă, Cătălina şi Karina pleacă la ceată, înainte însă, o bârfă mică la poartă.



Tudor vrea să facem "ocolul pământului", aşa că mergem mai departe. Biserica de peste-vale, greco-catolică, o pată de culoare în albul cenuşiu al zilei

.


Şi mergem mai departe. Pe lângă biserică, spre Drumul Hălmeagului, pe la Tanti Norica, pe langa casa lui Silveriu si a lui Romeu.



Am fi vrut să ajungem la deal, dar se pare că n-a nins destul. Reuşesc să fac o poză podului vechi, bisericii ortodoxe.



Ajungem şi în sat. Biserica saşilor vegheză încă Sercaia, deşi saşii au plecat demult...



Ne întoarcem spre casa. Ne-au îngheţat obrajii. Tudor însă îmi propune încă un ocol.Nu am colindat inca toata Sercaia. Pe la Petre Telianu n-am fost. Când ajungem la Drumul Hălmeagului alţi cetaşi zgribuliţi se îndreaptă spre gazdă.



"Hai pe Uliţa ailaltă" îi spun lui Tudor. "Adică pe strada Copiilor?" - Asa-i spune el.



Am facut "ocolul pamantului" asa ca e timpul sa intram in casa sa ne incalzim ca suntem inghetati si obositi..

Niciun comentariu: